Thursday, May 03, 2007

2 mei 2007
in da name of allah..huhu. arini merupakan ari terakhir aku study for this sem..sbb pe?? psl esok last paper for this final exam. da subject called numerical method! at da 1st time i learn this subject, mmg tak ske langsung sbb bnyk apply kaedah matrict yg aku tak penah pandai since sekolah menengah lg..aku pun tak tau nape aku biol sgt blaja matrict ni..kalu differential n integration aku terror r gak..huhu (camne nak jd engineer nih???). tp bila dah ujung2 sem ni blaja best plak. senang n simple..cuma sum time agak boring cos rumus yg same, juz tuka nilai je.. arini aku kena sakit perut cam aritu lg..bila x mkn, rasa nak muntah. bila dah makan, perut jd sakit gle..cam kena gastrik pn ada. risau pn ada ni..dah 2 mggu aku cm hilang selera mkn. sedih siot..mkn ape pun tak abis. nway, hidup perlu d teruskan!!! fighto urk!!
p/s: i wish i can get atleast B for this subject..=B

29 april 2007
akum...!!! hari ni adalah hari ahad..n aku ada paper plak arini. n hampir ke semua room mate aku dah tak kenal hari berikutan final exam ni..ingat date je la..hahaha. gile btul. even pg td paper solid mechanic II yg ssh lg menyusahkan, kitorg still gak berseronok till 2am..huhu. sbb pe?? sbb masing2 dah tau mmg tak bleh blah dah subjek ni. setelah berpenat lelah mengeluarkan petua sendiri time exam td, GP bg tau carrymark aku 4 this subject is 42.2..huhu. actually, aku dah past b4 exam..so, kompom tak repeat..insyaallah..hihi. yg lain, aku pun tak tau..tp ramai gak yg dpt bwh 40..yg tu bahaya sket la..nway, aku sgt bersyukur dpt abiskan paper ni cos pasni aku dah tak blaja lg psl solid n structure nih! mampus la catt, dia siap ada solid mechanic III..bwk2 bertendang la nnti eh..bubai!

No comments: