Friday, June 01, 2007

di tengah2 ke-bz-an sumer org yg ada kt opis siang td, tiba2 cik sya kuar mende yg menyebabkan sume org dlm opis tu gelak besar..hahaha. atleast terhibur gak kitorg kat dlm opis tu..skrng ni sume dak mpp dah jd cam pekerja opis swasta. msk pkul 9 pg, blk umah pkul 5.30 ptg. then, pkul 8.30 mlm msk opis blk, pkul 12.30 mlm br jmpe katil kat umah. tu la yg aku rasa skrng ni. bak kte cik sya "aku rasa dah mcm wanita berkejaya gitu..9am-5.30ptg, dok opis, then blk umah memasak plak.." hem..mlm td br aku bleh tdo dengan cukupnya. 2 hari lepas aku dpt tdo 2 jam je..huhu. bile bgn tdo je, badan aku dah panas gle..huwaa. dah la ubat aku sume tggl kat penang. tepaksa la aku jaga sume aspek kesihatan diri aku..ada sesape nak tolong???hehehe

No comments: