Friday, June 01, 2007

hallooo...! pe rasanye kalu tiba2 jantung anda berdegup terlebih kencang? smpe naik sakit dada gitu. ha..tu la yg aku rasa semenjak dua menjak ni. ptg td time dok kt opis pun, aku cam diam je. bkn tak nak besembang ke pe, tp aku mmg sakit dada n jantung aku bedegup kuat sgt. ngat nak tdo je td..huhu. sory geng! siang td aku wat backup plan utk mlm simfoni islam, pesta konvo ke-3 utem..ada la 2-3 mende nak kena ubah..huhu. ngat nak trus bincang ngan en shahrul, tp dia plak takde kat sini. so, tepaksa la tunggu ukasyah blk sini dlu next week. bleh jmpe en shahrul skali. bnyk gak mende yg nak kena edit utk pesta kali ni..bleh kata sume biro ada problem skrang ni..huhu.
p/s: kalu nak wat mende gempak, kena la bajetnye gempak! dalam dunia ni takde mende yg wat sikit, hasilnye banyak..hem..tak dapt le..

4 comments:

Anonymous said...

penin la skrng ni..huhu

Anonymous said...

penin la skrng ni..huhu

Aizuddin said...

tul tue bkn nak support student nak menjahaman ade le haha...

dilla said...

tau tak pe