Monday, July 02, 2007

minggu haluan siswa 07/08

salam..huh!! penat gle smlm..actually smlm aku tlg dak2 mpp wat keje kt gerai. derang ada bisnes. mmg best..sambutan menggalakkan n mcm2 aksi tak kering gusi..hahaha. nak2 lg time bear dok gerit2 jual bantal..mmg dasat r..rasanye dia antara yg bakal dicari utk mewakili utem ke karniawan taun ni..mlm td dah stat program MHS tp aku tak trn tgk pon..penat sgt la. sory eh kwn2. then, today bermulanya pameran kelab dan persatuan utem bertempat di seri negeri..aku pttnye incharge mkn utk peserta pameran je..tp dah dak2 lain bz ngan tugas fesi, aku akan bntu derang la sekit bnyak..that all kot. ujung mggu nnti aku mskkan gmbo ktorg disepanjang MHS..bye!

p/s: dayah pun dah slamat daftar kt sini. dia amik kos robotic n automation!

No comments: