Saturday, May 31, 2008

konflik dalaman or wanna be 'The One'?

kembali menemui pembaca blog ni..ade ke yg membacanye? huhu. kali ni nk story2 'bout the conflict in my life. the story stat wif kekecohan sahabatku yg juga penyanyi nasyid lg berbakat, pyan saujana. dia dah kecoh2 nk wat 'gathering in the garden'. katanya, nak jugak2. almaklum, taun lepas da cadang nk buat, tp aku membantah. maka berlakulah beberapa perbincangan hinggalah pernamaan calon2 jawatankuasa..(tatau la pe jawatan sebenarnye). kemudian masing2 buat kerja seperti d rancang. sampai satu ketika, pyan terpaksa serahkan tugas incharge GITG pd najer..(ahli saujana gak dia ni). tp, 2 lah..pyan serah gitu2 je. aku langsung x d beritahu. baek dr pihak pyan, mahupun najer. aku tau melalui natt..kemudian msg ct menyusul. dan sekarang..ntah lah. aku tggu je pe lg nk jd pasni..sekurang2nye aku d penang. leh je ngelat dr terlibat..hehehe.

dalam ramai2 yg terlibat, aku rasa..(ni perasan sendiri je tau, xde kaitan ngan sape2) aku yg agak lama bekerja utk hal gath2 ngan saujana. so, sedikit pening bekerja ngan kanak2 yg baru bertatih. utk setiap program melibatkan org ramai, pengalaman membezakan kita. aku? x kesah pn..da biasa ngan mega projek. jgnlah d pening2kan GITG ni hanya kerana nak show off sumthing..or wanna b 'the one' yg bertungkus lumus utk this program. s long s we r friend, hargailah..

No comments: