Friday, May 16, 2008

The nite that we spend..

ait!! ni br je msk umah setelah bersembang2 ngan ct d luar. mula2 td, aku check paper math danial..then check paper math ct lak. dah penat2 aku kire2 sume, kitorg lepak 'under da cerry tree' d dpn umah smbil menyumbat burger yg enak. ada ajak mina, tp dia d luar kwsn lak..bz men-study-kan diri. sok ada paper lg..

pastu citer2 psl perkembangan diri..ct kate..dlu kite ramai2. best je lepak2 kt sini. skrng..ikin da laen, keli pn da laen..huhu. aku pun bingung gak memikirkan kwn2 ku yg makin hari makin dewasa. masing2 dgn haluan sendri. yg maseh selalu bersama dan setia hanyalah aku, ct n mina. tu pun naseb baek aku je yg kdg2 d luar penang, kalo x mmg x jmpe lgsg la.

dr situ, topik cerita kami berpindah kepada hal ati-perasaan-cinta-kapel. mcm2 kisah kapel yg kami citer. ye lah, kami ni ramai kwn, jd mcm2 kisah n ragam yg kami hadapi saban hari. kisah org yg pandai becakap je pn kitorg bincang. ye lah..mula2 clash, ye2 je..aku tamau kepal dah, nk tumpkan perhatian pd pelajaran..bla..bla..bla. tup2 esok lusa da kapel balik..lg bes, return! huhu..x phm tulla org ni ek. ati mcm kerak nasi. nk keras, tp senang kopak.

dlm pkul 11 gitu, kitorg bersurai. risau plak ibu2 kami d rumah. rindunye nk joging sesame. ahad ni bleh rasanye..insyaallah. nk p esok, mina ada komitmen laen la plak. itulah kisah KAMI..

No comments: