Monday, June 23, 2008

citer semalam gaks..!

bgn awal pagi, siap2 trus tggu ayu..kitorg trus ke pacific, sementara emi, dayah n kak not maseh di umah emi. menunggu kereta pulang..mak emi pkai. ayah tnye, awat hang x bawak keta tu? bawak la..leh ramai2 tumpang. huhu..aku sgt x biasa dgn keta besaq ni. lg pn, br sgt lesen aku. kalo auto bleh tahan gak. smpe je kat pacific, ieda, yus, shima n jeja da tggu kami. kecoh gle time 2..4 taun x jmpe..masing2 ada cite. kitorg berkumpul kat McD. da setengah jam wat kecoh, emi, dayah n kak not smpe..tambah kecoh la jdnye..hahaha.


dlm pkul 2 gitu, kami ke pusat boling. kunun2 nk maen boling la. skali ada tournament lak..after 5 pm br free. hem..aku n ieda..kalo la leh maen futsal..hehe. masalahnye, sume pkai suar jean! kalo plan leklok leh bwk baju salin. sudahnye, kami ke Nyanyian. pe lg, dak2 2 giat pilih lagu. aku? tukang tunggu..hehe. x pandai la nk nyanyi2 neh.. total songs:20. gle tol dak2 ni..nyanyi la korang. haha..yg bnyk nyanyi ieda, kak not n jeja. kitorg? haa..backup je. tp leh tahan la..bak kate ieda, dh mcm pasukan koir..dah setel, blk umah. aku, emi anto blk. smpe umah dh dekat pkul 7..hoho.

No comments: