Wednesday, July 23, 2008

my mind still on him


adussss! my mind still on him. sgt x ske perkara ini berlaku..it make me think more, then..mulalah perkara2 yg ntah hape hinggap d pale n hati nih. rasa bersalah la, x konfiden la..ishhh..ngarut btul. aku lbh senang kalo x pk pape..antara kami, tuhan yg tau..hati senang, minda pn rehat!ehehehe. td msg2 ngan natt, bnyk lak mende yg jd persoalan. nape tiada cincin d jarinye? slalu pkai je..kali ni, jari aku plak yg bersarung cincin. adakah keadaan itu akan ada kesan d kemudian hari? come on adee..stop thinking..jln cerita yg mcm drama tu..huhu.

ke..sbb dia jugak berfikir sesuatu ttg aku? menghantar gelombang alfa yg tulus dan ikhlas..ohohohoho..lg x mungkin, tp bleh jd benar. last monday, ct tegur..bnyknye gmbo kak adee kt dlm ni..hurm..aku no komen. rsnye x bape bnyk kot. dia bnyk snap gmbo curi2..so, aku tatau dia amek gmbo sape sebenarnye. yg pntg, jgn cepat sgt perasan..hehe. masih teringat, lagu kegemaran sy..dealova! natt da tolak bahu aku.. rapidly, aku balas balik..bnyk kali gak le. x pasti ada yg perasan atau x. tp rs2nye ada. di samping mate najer yg seperti memberi maksud tersirat..hurm..serius, aku x phm. aku adalah insan yg memahami fakta dan nombor..hehe.

nway, ya allah..jauhkan aku dari rasa hati yg begini. ia cukup menyakitkan jiwa, memenatkan minda utk berfikir..aku tgh wat tuto heat transfer same nie..tu tambah penin kot..hahahahaha

No comments: