Friday, September 26, 2008

Hati yang dibiarkan merajuk

kembali berbicara..melalui hari2 yg sibuk sebagai manusia bergelar siswi tahun akhir. beberapa kerja penting yg perlu disiapkan sebelum pulang beraya dah siap sehari sebelum tareh aku pulang ke pangkuan keluarga..yess!! selasa mlm..sgt rehat walopn tetap mengadap laptop.

at dis time, i'm home!! sumenye sehat2..esok nk p cari tudung utk bj kurung yg lg satu tu. td, sembang2 dgn mak..last week pyan jd host forum perdana ehwal islam, danial kate..ya, allah.. muke dia lg..bulan2 pose ni, muke dia je kuar tv.. aku? gelak je la..mmg x dpt d nafikan. saujana tawaf stesen tv ramadan kali ni. pastinya, tahun yg cukup gembira wat semua peminat saujana. tak kurang juge yg sedang menikmati hari2 bahagia kerana perasaan diri d hargai. namun maseh ada insan yg perasan, kunun2 cm ada yg ske kat dia..tu lah yg namenye dunia peminat saujana. aku dan pyan, tidak seperti biasa..kurang berhubung sejak bermulanya ramadan..juz couple of msg.. memberi tahu saujana will on tv..

dan aku, tanpa pernah berfikir panjang apa yg sedang berlaku sebenarnya..i juz let da time go. kepentingan peribadi melebihi segala. kalo beberapa taun lps, ada pendapat yg sememangnya didengar, ada nasihat yg diterimapakai, ada arahan yg dipatuhi..sekarang, semua tu da xde. tatau le, ati ni da penat or maseh merajuk..beberapa kali otak ni berkata, terima saja tawaran bekerja di 'luar' itu..kalo itu mampu merubah situasi skrng, i will. masalahnye, situasi d sini..berubah atau tidak? silap hari bulan, aku yg kena blame..

sebenarnye bagus jugak mende gini jadi, sekurang-kurangnye..aku dapat tumpukan sepenuh perhatian pada projek sarjana muda aku..partially fulfill my degree of mechy eng.. insyaallah, taun dpn dpt anugerahnye..hehe. sebenarnye, da naek taun 4 ni..kejap je mase berlalu. sedar x sedar, ni ramadan terakhir bergelar siswi..insyaallah. yg pasti, aku makin matang atas apa yg telah aku lalui..hehe.

No comments: