Monday, September 01, 2008

selamat berpuasa..

salam..selamat berpuasa kpd seluruh umat islam. moga ramadan ini menjadikan kita lbh baek dr yg sebelumnya. kali ni aku xde pape nk tulis pd sekolah ramadan..ketandusan idea sebenarnye. ni pn, sj mengadap blog jap. otak aku cm da beku sgt utk mengarang ayat2 laporan projek sarjana muda tu. peristiwa semalam maseh bermaen2 d ruang fikiran, yg pd aku..x perlu d fikirkan langsung..

tika terkasar bahasa mungkin ada yg terasa
tp x kedengaran rintihan kerasa sayangkan dirimu
namun d hati mampukah dilupakan
rayulah kemaafan
jgn sebelum nyawa dipulangkan


hem..ayat2 d atas ni dok pusing2 around my pale ni. ada mende yg 'terkesan' sejak smlm. aku bkn jenis yg pendendam..semmgnye sudah memaafkan walopon dia blm mintak maap. pasni, jadi kisah paku di hati II la plak..

yesterday, got to meet cik nataah. hehe..jln2 pusing2 kl. aku mencari buku rujukan mass and heat transfer sebenarnye. seb bek dpt..senyum lebo aku..hehehe. then, jln2 d sogo, kebetulan aku jmpe cd rabbani: epik. till now, blm lg bg tau pyan yg aku da dpt cd tu. tiada masa nk msg dia..like he do on me..i pon bz gaks! then, sembang2 pasal najer yg amat ske membelek hp org, camera pyan n ct yg mahal tp sgt rugi sbb xde photographer skill..n mcm2 lg lah. at the end we conclude that..kalo nk bli barang yg sgt power, pastikan kite juga power..br la btol. kalo x sendri malu, camera power gle, gambo..rule of third pn x lepas.

No comments: