Saturday, November 01, 2008

big crash..


Kasih daku derita
lemah dalam sengsara
jiwa dan tubuh kepedihan tersiksa, terhukum
menanggu kifarah dariMu..



sedang mendengar lagu 'TanpaMu' by inteam. kebelakangan ini terlalu banyak benda yang terpaksa dipendam di dalam hati. bukan tak mahu meluahkan, tetapi kekurang fahaman bahasa oleh sesetengah pihak menyebabkan aku memilih berdiam diri. sukar diri mentafsir perasan yang ada sekarang. ku kira bukan cemburu kerana ada yang selalu bercerita tentangnya, tak bermakna benci sebab tak suka dengar namanya mahupun apa yang telah dilakunya. cuma tumpuan masa kini lebih kapada persiapan terakhir sebelum keluar sebagai jurutera (insyaallah). bermula beberapa bulan lalu, diri ini rimas dengan nama itu. hampir setiap hari ada saja cerita tentangnya. kali terakhir secara terus, aku meluahkan rasa. tiada lagi dia..sudah-sudah lah. aku tak perlukan mata tambahan untuk mengawal gerak langkahnya. lagi pun, antara kami tiada apa. sekadar janji yang perlu dimungkiri..

malam tadi ada sorang 'bro' call tnye mmbr aku yang p lawatan kat kilang dia..sy bekenan la sorang dak ni..tlg carikan no phone dia bleh? masalahnya, aku x join pun lawatan tu. yg lagi best, cmne plak bro tu bleh dpt no aku? aku tinju gak sape yg bg no phone aku..siap korang!!!



No comments: