Thursday, December 18, 2008

mampu ke?

salam..aku sangat bz wat masa ni. menolong ayah di kedai..ni bisnes yg keberapa ntah..4 barang kali..huhu. sekaligus, mengisi duit di dalam poket..maklum, cuti2 gini, elaun anak pakcik nizam tak ON. sekejap td membaca blog kak qider..isu mempertahankan iman gaye. tak mau ada hubungan selagi blm nikah. SAYA SANGAT SETUJU. maka itu, aku sedang memperbaiki iman diri sendiri. nak dpt jodoh yg baik, kite dlu kena baik kan? hehe.. so, beberapa langkah telah diambil. baru aku paham kenapa aku di tempat aku sekarang..dan beberapa peristiwa yang berlaku kebelakangan ini. terima kasih kerana mendidik aku.. sementara cuti ni, dah banyak mende berubah. tapi isunye, boleh bertahan ke? b4 dis, slalu jugak pk, nak berubah..tp bila dah stat sem baru, hancus..hoho. dlu time sekolah penah jugak aku ckp, aku nak berubah bila tiba masa. berubah bukan sebab org, tp sebab ikhlas..dari hati.. tapi iman tu kan tak jmpe kalo kite tak cari..maka, carilah iman..hehe. teman2, doakan keberkekalan setiap perubahan baik yang terbit dari diri ini..

No comments: