Saturday, January 31, 2009

akhirnya..

salam!!! lamenye tak update..actually, i'm just get back my notebook! aritu berada d HP service center, motherboard problem! alhamdulillah, stakat ni sehat dan bahagia lah cik Compaq ini..hehe.
semasa entry ini ditulis, aku sudah pun berada d melaka. br saja pulang dr halaman keluarga di penang. sepanjang cuti, tak bnyk mende pun yg aku buat. dok ngadap the sim je kejenye..hehe. ni ada pic aku snap time berada di masjid tanjung dawai, kedah. kawasan yg penah dilanda tsunami..

aku ke sana untuk memenuhi undangan pkahwinan 2 pupu aku. masih lagi belajar d kolej universiti berkembar insaniah..farhan namenye..umo 20 thn. pasangannye, hanim (21 thn). moga perkahwinan ini menambahkan pahala dan berkat dlm hidup kalian..amin!

selama di rumah, macam2 la yg berlaku. antaranye, mak menyuarakan hasrat agar aku sambung master! (kalo boleh la...) kalo tak bleh, dia suh join utem jd RA. tak payah la nk gaji mahal sgt, asal boleh bayar ptptn, boleh bayaq ansuran kereta, cukup la..dia suh aku ulang-alik melaka-penang every week. ye lah, sementara diri tidak dimiliki..kan? ehehehe. hurm..pilihan lain, kerja luar kawasan KL. kate mak, budaya kat situ sgt tak bgs. yelah2x..sy tau, mak dlu pun stay situ jugak. mak dah bg green lite kalo nk keje luar malaysia..i'll try my best la ye mak.

hem..pe lg nak tulis? haa..setakat ni la. ni nk story pasal hati dan perasaan ni..huhu. nape ek? aku rasa cam ada sedikit yg salah dalam cerita hati aku. ish..tatau la nape. tp cam 'going wrong every where..' eh, slalu pun aku cakap gitu gak..kan? tp serius, rasa mmg ada yg salah dlm cerita ni. nak betulkan, besangkut dgn bnyk pihak. jd, aku wat bodo je la ek..huhu.

No comments: