Monday, February 23, 2009

citer baru?

salam.. dah lame tak update blog ni..huhu. sibuk sgt2.. last week ada test, pastu lab session, psm..yg berjalan sepanjang minggu bermula dari isnin smpe jumaat. mmg 'pack' sgt. kebetulan, internet di rumah ni jd tak betul..sgt lembap. kura-kura pun laju tau! ehehehehe. so, aku share citer psm je la ek. hurm..overall, under my plan la..dah siap. tinggal nak key-in data, wat analisis. then, report tu aku nk baiki lg. setakat ni, da note la yg mana nk tambah. insyaallah, dis week gonna start writing the report. haa..pengumuman penting. sape2 yg nak nata de coco, bleh la mai umah aku amek..bnyk sgt ni..hehe. pd mereka2 yg jauh n kompom tak leh smpai, tgk gmbo je la ek..ehehehe.

hurm..nyibuks lg..yg kat belakang adalah system leaching process nata de coco. model ni da kompom. tinggal akan diubah beberapa alat yg sesuai digunakan utk kegunaan industri, antaranye, air pump tuko ke blower. en haizal mula2 nk pkai compressor, tp compressor bakal menyebabkan air basuhan tu becampur minyak..so, kita pkai blower je la ek. eh, aku wat smpai model ni je tau. tp kalo ada rezeki, aku develop lg trus smpe kilang..next projek la ek..

k lah, nk kena wat bnyk keje lg ni..rabu ada test lg..turbo machine namenye. gud luck to my self! ahaks!

No comments: