Wednesday, February 11, 2009

jalan sehala..


sekadar meluahkan rasa..beberapa hari ni minda ku agak tak tenteram. maungkin terlalu banyak berfikir. tawaran dan peluang yang datang. juga ruang untuk terus mara kehadapan. aku harap sehingga ke saat ini, perjalanan aku jelas. bukan omong kosong, bukan main "aku rasa.."

hem..tak pe lah, rezeki itu ada selagi kita hidup. yakin bahawa allah akan sentiasa membantu hambanya yang tak pernah lupa padaNya. bagusnye idup kalau macam main 'need for speed'. haa..game yang izwan tengah main kat atas tu..dia tekan forward je. 40 bijik kete polis kejar pn, lepas sokmo. pape pun, hidup tetap jalan sehala. terus ke depan..benda dah lepas, kekal sebagai sejarah. yang kat depan ni, survive la jawabnya.

pada kawan2 aku yang berada di tahun akhir pengajian, selamat menghabiskan pengajian. pasni dah bleh keje. yang dah ade boyfriend/girlfriend, cepat2 kawen. mengurangkan fitnah dan dosa..kan? yang nak enjoy ngan life, make ur life 'bermakna'. bukan enjoy cucuk2 langit di malam hari ye..jadilah 'orang', bukan beruang!

No comments: