Sunday, March 22, 2009

Re: 10 ciri yang sedia ada..

this post is respond to cik Natt new blog entry..hehe

aku hanya pernah suke pada seorang lelaki ini. di bawah adalah 10 ciri-ciri yang sedia ada.

1. mmg kuat amalan agamanya..insyaallah. mmg tak pernah tinggal solat, solat sunat lagi. auratnya terjaga, tetapi sedikit seksi kebelakangan ini. mencari saham mungkin..hahahaha. tapi kalo bersukan, mmg seluar panjang, baju berlengan..

2. seorang yang tegas dalam membuat keputusan. 'sy nak jugak2'..itu ayat terakhir yang menyebabkan aku akur dengan keputusannya. tp selalu jugak dia ikut saja cakap aku..mmg dikenali sebagai seorang yang soft spoken..kate org, hatinya lebut tapi tegas. but, bila aku dalam ketakutan, mengadu padanye..dia boleh plak kate..'sy pn takot jugak!'. ayakk!! cmne nak jadi suami yg gagah perkasa ni?

3. ya..sepatutnya tegas. tapi dek kerana kawan2nya pelbagai, sudah kurang tegas dalam hal2 begitu. kurang pasti lak kredibilitinya dah jatuh ke belum..huhu

4. hurm..yang ni maseh ada. tiada komen lagi..

5. agak boros..terutama dalam hal2 gajet..hurm..xpe lah, duit dia kan? tp mmg tak kedekut..so, slalu la kena pau oleh aku..hahaha.

6. menjaga mata? kurang pasti la..sbb aku tak tengok mata dia plak bila kami berbicara. tp dia mmg penah tgk perempuan yang dressing pelik2 tu..mata tak kelip la..kalo kelip kan tak ulang..dose..

7. setakat ni belum pernah lagi dengar dia bergaul bebas walaupun mmg kerjanya ke sana dan ke sini. banyak bergaul dengan ustaz adala..

8. kalo rakan baiknya, memang orang yg baik2. tp kalo rakan, mcm2 background..kadang2 risau jugak..

9. Bertanggungjawab. sekarang br rapat dengan familinye..mungkin sbb makin dewasa kot. dlu, mak dia dtg umah cari dia..bkn dia yg blk kg..haishh

10. tenang la kot..tak penah la tenung muka dia pulak..br nk tenung, dia da toleh sini..mcm tau je ada org tgk dia..uhuk2

hurm..umo da makin banyak cik abang sorang ni. dah boleh jadi suami org ke? hahahaha..kita tunggu je la kad kawen sampai ek..huhu.

1 comment:

camar di halaman rindu said...

sweet nye ciri2 die..dh dpt lom org nye?huhu