Thursday, April 23, 2009

apa da....


huhu..this pic snap by mastura..(thank mas!) di dalam dewan peperiksaan. sy puas hati menjawab soalan engineering ethics sebentar tadi. bisa jawab dengan lebih tenang berbanding 2 core paper sebelumnya..hehe. okeh, ni nk memberi pendapat la pulok..tiada kaitan dengan study lagi..sesekali cerita luar bidang study la kan..muak kot nk cite study je..

mula2 nk menyatakan pendapat..kenapa konsert tv9 tiada artis nasyid? pelik sungguh..bukan pe, setelah nasyid dipisahkan dalam konsert sure heboh dan jom heboh, kini tv9 terus meminggirkan artis nasyid..kenapa ya? ke..artis ni yg tamau join konsert korang? (ceh! ayat bersangka baik yg tak ikhlas langsung..) huhu..td sempat 'menjenguk' halaman blog hafiz hamidun..dia jugak menyatakan pendapatnya yg agak kurang senang aku kira atas tindakan tv9 itu..huhu. ingtkan setelah penubuhan tv9, bnyk la jln untuk 'hiburan mendidik jiwa' ni boleh pegi, rupanya..2 taun je kot. taun ke 3, dah kelam semula..huhu. tak pe la wahai rakan2 ku..(eh, tiba2 pulak artis nasyid ni jd rakan aku..) teruskan perjuangan, ada yang sentiasa menyokong kalian.

pastu kan..nk story la lg satu cerita..actually, cm tak patut cite..tp..aku pnye ske la kan? ni blog aku.. hurm..where to stat huh? haa..tatau tang mana nak stat..hahahaha. tp memang lawak la kisah ni..may b some people say it really tak bagus, tp pada aku, tindakan ini sgt melampau dan bodoh! bodoh sebab orang pandai tak pernah wat gitu..bodoh sebab orang berbudi tak kan pernah ada niat utk berbuat begitu..ntah hape2 la..ade jugak manusia begitu..tak paham betul aku..korang paham? tak paham? aku lg tak paham...hahahaha...

ermmm..cam kasar pulok kan pakai 'bodoh'? tapi tu la yg plg sesuai..

ha..lg satu, yg tulis2 kat atas tu hanyalah luahan rasa atas apa yang telah ku lihat..bkn nk wat propa ek..harap maklum.

No comments: