Monday, April 20, 2009

updating...up-to-date!

salam..sebentar tadi aku saje je testing mobile blog kt blogger neh! hehe..bleh gune sudey..actually, dari taun lepas lg nk setting, tp tak dpt2..huhu. tu la..dulu time pkai hp sony bleh direct je post bl amek gmbo..huhu. pasni senang la sket..takde la bile online, mood nk citer da abes..huhu. mobile blog ni akan aku gunekan bila perlu sajalah..kalo x, aku online juge..ehehhe.

ha..semalam seharian meng'update' software henpon..yg dah sgt lame ni. bygkan, aku pnye versi 4.3, yg br 9.1..huhu. sgt ketinggalan zaman..kan? ni sume sebab vista la ni..tak leh nk update software yg br psl installer x competable..huhu. tp xpe..sekarang sudah up-to-date! n..lagi sekali, segalanya telah di-factory setting-kan..so, harap mereka2 yg rasa2 cam baru je tuko no phone, silalah sms aku..memberi tahu yg tu nombor baru korang. dan pada mereka yg cuba2 nk main2 msg aku, harap maklum..dah lame aku tak layan ayat2 korang tu..jd jgn nnti kate aku sombong plak..ye..huhu.

hurm..arini pttnye da stat study ethics..mmg da stat pn semalam..tp cm akan tertangguh je arini..malas sungguh diri ini untuk study..huhu.

No comments: