Thursday, May 28, 2009

hurm..entah le..

apa lagi perlu aku perkorbankan
buat membuktikan niat ini
apa perlu aku laksanakan
untuk kau selami dan mengerti
kejujuran perasaan..

jika ku masih gagal meyakinkan
sebuah keikhlasan
khabarkanlah mana kesilapan ku..

hurm..kat telinga ni sedang mendengar lagu kasih belum termiliki by hafiz hamidun. lately ske dengar karya dia la plak..betambah lg sorang penggemar karya hafiz hamidun..ehehehe. hafiz ni nice to meet, nice to talk to..aku pn jmpe dia dlu, kejap sgt..tak sempat nak sembang bnyk2..huhu. haa..arini seharian, wat bodo je lah kerjenye..ada tgk2 job kat tenet, takde yang br d jobstreet..yang lain? ade..tp malas lg mau send resume..huhuhu. aku sedang mencari mood sebenarnye. malam semalam? sakit perot yang amat sangat..plus sakit kepala jugak..mungkin terlalu banyak fikir dan melewat2kan makan! amek habuan..hohoho. what i'm doing today? hurm..teman izzwan makan ais krim di pagi hari..tengah hari, layan kartun ngan dia jugak. dah petang, siap bawak bola sepak..ajak main. pastu..masuk umah, dia mandi..abes baju aku basah, seb bek tak banyak..terlebih cerdik la plak dak kecik tu..spray aku ngan paip air..adehhh.. terima kasih kerana sentiasa memenatkan badan dan kepala ayong mu ini..huhuhu

No comments: