Friday, June 19, 2009

i'm bz bcoz...

salam..agak lama tdak meng-online-kan diri. aku saja sibukkan diri dalam minggu ni. mcm2 aku buat..major turn around kat umah ni aku wat sorang2. pastu td da siap 1 baju kurung. jait sendiri tau..huhu. tau kenapa? sebab nak ilangkan gusar di hati..tapi sampai sekarang ni, hati ku tetap gusar...bayangkan, kita da dpt offer, tp terpaksa dtarik balik sebab result final exam belum keluar pada saat job tu nak d kompomkan..terasa gelap masa depan ku..uhuhuhu. please la utem..cepatkan sikit proses kuar resultnye..fakulti da lama siapkan, nape bile nk publish makan masa?
aku tetap terus berdoa..ya allah, percepatkan segala urusan..permudahkanlah perjalanan hidup hamba..amin..

2 comments:

catt said...

sabar jelah babe..aku pon dh kena cmtue gak..sbb result xkuar lg, org tue xleh nk offer job tue..mmg sakit ati..

[h]einsen said...

mm..susah tol camtu..