Thursday, June 25, 2009

tag dr hensen..

1. Bekas kekasih saya adalah :
~~>lelaki kot..sy blm ada 'bekas kekasih' lo..

2. Saya sedang mendengar :
~~> irama mesin gerudi yg sedang menebuk dinding jiran sebelah umah..

3. Mungkin saya patut:
~~> sumbat telinga ngan headphone, pastu bukak lagu kuat2..

4. Saya suka :
~~> belek facebook dan blog ini dikala tiada kerja

5.Sahabat-sahabat baik saya :
~~> akan msg sy sekiranye mereka punya masalah..huhuhu

6.Saya tak paham :
~~> bl ada org pergi keje, tp xde keje yg dia buat

7.Saya kehilangan:
~~> idea utk decorate baju kurung sy..

8.Ramai yang berkata :
~~> result dah kuar, bila boleh keje ni?

9.Makna nama saya :
~~> dalam bahasa melayunya 'bukti ku'..nama sy sememangnye dalam bahasa arab iaitu 'dalila'..tiada sebarang kaitan dengan 'delilah'..harap maklum.

10.Cinta itu adalah :
~~> sesuatu yg komplek melebihi soklan final paper 'control engineering'..

11.Di suatu tempat, seseorang sedang :
~~> terkial2 menjawab tag dr kawannye si hensen..adesss

12.Saya akan cuba :
~~> menjawab selogik mungkin tag ini..

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :
~~> sampai kiamat kot..

14.Telefon bimbit saya :
~~> slalu je ada msg alert..namun kredit sy masih tak luak..

15.Bila saya terjaga dari tidur :
~~> hello world, here i come!

16.Saya paling meluat apabila :
~~> internet connection jd sgt lembab mengalahkan siput..

17.Pesta/Parti adalah :
~~> sesuatu yg kurang sesuai untuk sy yg beragama islam dan 'sekolah'..terlebih hiburan adalah sesuatu yg 'memabukkan'..

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
~~> arnab..mungkin jugak kucing..eh, kurang pasti la..

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
~~> setakat yang boleh sy ingat seronoknye..dr umo 12 smpai sekarang..

20.Hari ini :
~~> saya kene pegi membeli barang2 yg ptt dan siapkan dokumen yg d perlukan semasa pendaftaran nnti

21.Malam ini saya akan :
~~> baca yaasin, pastu mungkin lepak2 ngan member

22.Esok pula saya akan :
~~> kemas2 barang mungkin..sy tiada 'planner' wat masa ini

23.Saya betul-betul inginkan :
~~> job yg menyatakan sy adalah 'engineer'..

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
~~> sy sgt ceria..senyum2..

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :
~~> aku lebih suke ke pusat membeli belah..

26.Makanan Barat atau Jepun :
~~> lebih suke makanan melayu la..

27.Bilik yang terang atau gelap :
~~> terang..

28.Makanan segera adalah :
~~> makanan yg cepat disediakan. tp segera jugak dapat penyakit..

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
~~> hehehe

30.Siapa yang anda nak Tag?

mereka yg berada dalam senarai di sebelah kanan blog sy..

No comments: