Monday, July 27, 2009

self management...

salam..today i juz finished my time management module. as a conclusion, time management is all about self management.. hurm..hari ni macam2 da jadi. sampai petang, pale ni da pening dan berdenyut2 da..may b kesan bekerja dr smlm kot. kat sini sume keje unexpected..maklum la, setiap module take only 2 days to be finish. so, bayangkan lah..mmg kene mantapkan diri yang amat sgt. setakat ni, everything was very ok. aku bukanlah 'follower'..ehehehe.

haa..actually, mlm td ada org mintak contact no artis yang terlibat utk program kitorg 8/8 ni. dah agak lewat la mintaknye pun...berat plak la hati ni nk mntk tlg org tgh2 mlm kan.. tp aku mntk tlg la jugak kat org yg sepatutnye tu. ye lah, selama ni dia tak pernah kisah pn kalo hal2 keje gini. but, it different last nite n this morning. no reply..aku tak kesah sgt la..seb bek kenal cik natt. mntk tlg dia tnyekan pada kak ilus..uhuhu. thank ya cik natt..

No comments: