Friday, August 14, 2009

kehilangan..

salam..now already 1.30am. aku niatkan hari ini menjadi yang sangat biasa kecuali pulang ke rumah lebih awal drpd biasa sebab program arini abes awal..bangun pagi tidak seperti biasa. dalam minggu ni, aku terjaga awal dr alarm yg aku set..so, trus wudu' dan solat subuh. then, baring2 semula sementara tunggu roomate solat. get bath..siap2 utk breakfast n today program..value talk! the presenter for taday's event is vice presedent of telekom malaysia. the talk was very useful and full of motivation..
the SMS i recieved from cik natt changed everything. she informed me that ust asri rabbani had past away..the SMS recieved around 11.30am. shock! my hand rapidly pass my handphone to azril..then he sad, "really?". air mata dah bertakung di mata..aku hanya mampu mengangkat bahu..what ever is that, i have to prevent this kind of feeling. aku kuatkan jua semangat..jgn menagis disini..be professional, not emotional. abes je program..bg tau baya..dia terus usap belakang aku..time tu, mmg dah tak bleh tahan lg. ya allah..sgt terasa kehilangan..
ya allah, kau cucurilah rahmat dan barakah terhadap beliau..terasa kehilangan yg amat sgt..tiada lg suara merdu seperti dia..tiada lg jenaka 'sakat-menyakat' lepas ni. masih ingat lg bila dia kate kat pyan, jgn nyanyi lame2, sket2 dah. pyan balas balik, u ingat hari ni besday u, u bleh wat ske2 ati la ek? (sume org kat situ gelak beso..). ya allah, terima kasih kerana telah menemukan aku dengan insan ini..walaupun jmpe kejap je, ia tetap terkesan hingga kini. al-fatihah buat arwah ust asri rabbani.

No comments: