Friday, January 01, 2010

selamat tahun baru..2010!

assalamualaikum..selamat tahun baru wat sume..2010 telah memulakan harinye. aku terus berharap segala usaha dan pengorbanan yg dicurahkan selama ini membuahkan hasil..hanya padaMu aku berserah ya allah..lancarkan segala urusan ku, dunia mahupun akhirat. yang pasti, umo makin bertambah..cabaran makin mendatang. harap2 aku mampu meneruskan hidup walopon ada kalanya rasa langkah terhenti..

jom check balik mende2 penting sepanjang 2009..aku tamat belajar dgn jayenye..hehe. pastu masuk GEMS..best2..mcm2 blaja kat sane..then, training kat BNS, lumut plak..enjoy sgt. yg sedey..arwah ust asri kembali menemui ilahi. sedihnye tak terkata..berminggu2 jugak la aku tersa kehilangan dia..pastu d susuli ngan pemergian kwn+skoolmate+jiran, wan bai..semoga allah merahmati kalian. pastu, aku jugak terasa kehilangan 'sesuatu'..yg penting dalam hidup ini..tp dah jd tak berapa kisah..aku fhm apa yg berlaku. semoga terus berjaya..

HAPPY NEW YEAR 2010..WISHING YOU ALL THE BEST OF LUCK!

No comments: