Wednesday, December 08, 2010

azam oh azam..

salam..salam tahun baru hijriah. agak lama (sememangnye lama..) aku x menulis disini. bukan isu tak cukup masa, tapi ketandusan idea dan tangan ini yg hampir lumpuh menaip..semuanye disebabkan kekurangan minda berfikir dengan 'kelajuan maksima'. ye lah, keje aku tak 'sedasat' dulu..huhu. tapi kali ni, aku gagahkan jugak jari jemari menaip. ha..hari ni ada rutin baru yg aku mulakan..moga bleh istiqamah..lepas ni menyusul yg laen2 lagi..bnyaknye azam taun ni..insyaallah, dengan pendekatan yg lbh bersahaja, aku yakin mampu lakukannya. hmm..aku slalu jugak dengar org kate, bila masuk taun baru, sume org wat azam baru..tapi tu lah, azam tinggal azam, jadinye tak jugak. so, aku lebih suke memulakan sesuatu yg baru pada bila2 masa saja. cume.. a bit fluctuate bila nak buat. errm..tu je dulu wat masa ni..otak ku da x mampu nk mengekstrak ape yg terbuku di hati dan minda. sampai bertemu kembali.


pssttt: kelas jepun aku da up to next stage..cayalah guys!

No comments: